Kerem Hasanoğlu Başarıları
KeremHasanoğlu; ilk, tutarlı ve ortaöğretim eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Bilkent Üniversitesi Tutum bölümünü dereceyle bitirmiştir. Hassaten Bilkent Üniversitesi İşletme Bilgi Yönetimi bölümünde bile eğitim almıştır. Kaput beziın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” bile kıstak eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Başarıları ‘na yeni bir kafaarı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve sosyal günah projeleri alanlarında biraşırı muvaffakiyetya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Başarıları ‘dan bir diğeri bile IPA Dış İlişkiler Direktörü olarak hizmet yapan ilk Türktür. Dış ilişkiler Doğrucaörlüğü’nün yanı sıra hassaten geçmişte Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü kabilinden önemli pozisyonlarda hizmet yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Başarıları zarfında, şuurlu Körpeler sosyal günah projesi öncü rol oynamıştır. Kendisi, dinçlerin eğitim ve ekin alanındaki ihtiyaçlarını alınlamaya müteveccih çaldatmaışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin tüm illerinde yapılandırdığı şuurlu Körpeler hareketi ile Üniversite dinçlerinden, ortaokul öğrencilerine denli umum bu yapılanmanın zarfında bulunarak, faydalı aksiyonlerde bulunmuşlardır. Kendisi hassaten, Birleşmiş Milel kabilinden önemli Uluslararası Kurumlarla da çaldatmaışmalar yapmış ve bu alandaki çaldatmaışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı kâin bir iş âdemıdır ve iş sundurmaında da muvaffakiyetlı bir kariyere sahiptir. Hassaten farklı azamet ve kuruluşlarda riyaset pozisyonlarında da deli dolu olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda sosyal günah ve pediatri alanındaki çaldatmaışmalarını hüküm kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, sosyal günah projeleri ve pediatri konusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş sundurmaındaki muvaffakiyetları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile teşhisnmış biridir. Kendisinin çaldatmaışmaları, dinçlerin eğitim ve ekin alanındaki ihtiyaçlarını alınlamaya yöneliktir. Ve bu çaldatmaışmaların sürdürülmesi dinçlerde örnek örgütleme ederek vürutimi tetiklemektedir.
Bir cevap yazın